Vintern är slut

Hej hej, jag vet det var superlänge sen något hände här, men ska försöka slänga upp lite bilder och småuppdateringar i sommar.

Vintern har varit lång men över en natt nästan smälte snön och vi fick 20 grader och strålande sol. Det är ju lite ångest över att gå inne i en fabrik såna dagar... 
Men det är bara att hålla ut tills semestern. 

Jag köpte mig en sprillans ny telefon förresten för några veckor sen, första nya telefonen på 6-7 år och även min första Android någonsin. Jag var så extremt tveksam till en början men kan nu säga att jag antagligen aldrig återgår till iPhone haha. Kameran i nya telefonen är dessutom betydligt mer avancerad så jag får blir bättre på att knäppa bilder igen. 



Det blir ju dock lagom mysiga utsläpp nu när det äntligen ljusnat lite, även om man går upp i ottan. 
Allmänt | |
Upp